De verandering van Ruuds Slavenleger naar Ruuds Roddelchat met nog 5 dagen te gaan.

1 juli 2014 - Valkenswaard, Nederland

De laatste loodjes op school zorgen ervoor dat wij ons niet genoeg bezig kunnen houden met Roemenië. Het besef dat we over vijf dagen al in het vliegtuig zitten uiten we in honderden berichtjes op Facebook en Whatsapp. Ruud denkt tot nog toe erg praktisch na over wat hij in het vliegtuig aan zal trekken. Ruud zegt dat wij tot nu het meest bezig zijn met wat we aantrekken daar.. Is dat zo gek? Dat we goed nadenken over wat we aandoen en wat leuk is? Nee, wij denken van niet. Zo kwam Claire dit weekend met het idee om helemaal oranje het vliegtuig in te gaan, super leuk! Ruud gaat geheel uit protest in een Brazilië tenue... Prima, Ruud, jou pakken we nog wel even terug in Mamaia...!
Zaterdag vertrekken we om 15:05 naar Roemenië en zullen dan s'avonds laat in Constanta aankomen. Na een dagje rust zullen we 500 kilometer met de kinderen gaan reizen naar ons kamp in de bergen, in het stadje Bran voor de geïnteresseerden.
Vanaf nu zal ik jullie op dagelijks op de hoogte gaan houden van alle voorbereidingen, belevenissen en mooie ervaringen.

Tot snel,

Niels

1. Monique (tante van Babs):
    1 juli 2014
    Ik wens jullie heel veel plezier met zijn alle . Vind het ook heel leuk dat we ze mee kunnen genieten . Heel veel succes
  2. Iris:
    1 juli 2014
    Heel veel plezier, lief broertje! Houd ons allemaal maar goed op de hoogte! Ben benieuwd naar al je verhalen!
  3. Lizet Wijnen:
    1 juli 2014
    Ik wens jullie heel veel succes en vind het super dat jullie zich zo inzetten voor mensen die het minder hebben dan wij.
  4. Henri:
    2 juli 2014
    Heel veel succes en plezier samen! Fijn dat we op deze manier kunnen meeleven met jullie belevenissen en ervaringen! Voor nu succes met de laatste loodjes voordat je in het vliegtuig stapt!
  5. O. en O. v d. Moosdijk:
    4 juli 2014
    Veel Succes met deze missie ! Hopelijk gaat het samen met veel plezier want dat heb je wel verdient in deze voorbereidingstijd . We kijken uit naar je terugkomst en verhalen ..